#TIPS: Inspirace, jak využít dřevěné bedýnky z IKEA

Vsadím se, že minimálně jednou jste na nějaký interiér s bedýnkami narazili. Dají se využít tolika způsoby, že by člověk až nevěřil, jak dokáží být lidé kreativní. A tak jsem se rozhodla tu nejlepší inspiraci sdílet s vámi na blogu. Pokud nevíte, kde takové bedýnky sehnat, mám pro vás dva tipy. Zkuste buď bazary, bleší trhy nebo inzeráty, často na ně narazíte za hubičku. Pokud ne, prodává je ve dvou velikostech i IKEA a jmenují se KNAGGLIG. Já si zatím koupila tři a vyrobila z nich polic v kuchyni. Doma z nich má třeba celou úložnou stěnu i Zuzka z Red Poppy Stories. Tak já už mlčím a vy koukejte!


Takhle to vypadá u nás v kuchyni :) Bedničky jsem postavila na okno a vytvořila z nich polici na všechno potřebné k podávání kávy a čaje, takový kávový koutek.



Takhle to vypadá u Zuzky v obýváku, není to paráda?


No a tady máte ty nejlepší nápady, které jsem objevila při brouzdání na pinterestu. Všechny fotky najdete u mě ve složce, stačí kliknout SEM.










Pokud vás zajímá více detailů od nás z kuchyně nebo jak ještě více bedýnky využít, koukněte na video na youtube, které jsem k tématu o využití bedýnek natočila. TADY :)


Tak co, už jste na cestě do IKEA pro bedničky?









12 komentářů

  1. Ano, mam na ne zu delsi dobu spadeno:-). Jsou uzasne. M.

    OdpovědětVymazat
  2. asi jsem se zamilovala! už vím, co budoucího bytu. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Presne to práve potrebujem (chýba mi úložný priestor na hrnčeky a poháre). A vďaka za ďalšie super video :)

    OdpovědětVymazat
  4. Bedýnky jsou super! Jen teda u toho příkladu, jak z nich mají obloženou celou zeď, tam bych nechtěla utírat prach! :))

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné video i článek, jednu Ikea bedýnku už mám a používám v létě na zahradě na sběr ovoce/zeleniny apod., je ale trochu jiná, větší a není tolik vysoká, ty tvoje se mi taky líbí :)

    OdpovědětVymazat
  6. OMG :)) jak je možné, že telepatie funguje až na takovou vzdálenost :))
    21. 2. Ti píši komentář k "Lekci 2 k šatníku" a ty v ten stejný den dáš na Youtube "videjko" s bedýnkama a info na blog.:)))
    Díky za vyčerpávající nápady v hlavě mi to šrotuje (asi budu vrtat v ložnici), namažu se pod koleny, počkám na další výplatu a valím pro bedýnky do Ikey :)))
    Zdraví Katka

    OdpovědětVymazat
  7. Bedynky jsem zahledla prvne tady, zakoupila zatim 2 ty mensi (vetsi nejsou skladem dlouhodobe...) a funguji zatim ruzne podle potreby. Diky za inspirace! :-) Silvia

    OdpovědětVymazat
  8. My je použili takto https://www.facebook.com/media/set/?set=a.917051291709719.1073741828.699674663447384&type=3

    OdpovědětVymazat
  9. Už nepokračuje monitorovanie o výrobkoch, ktoré si nakúpila v ikea empolyee program? (takto som si to zapamätala, tak sa ospravedlňujem za prípadnú chybičku)...prosím si pokračovanie :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Jo! Tak to teda můžu. My jsme si nedávno nechali udělat kompletní rekonstrukci od firmy pwinterier a fakt nás to hodně baví. Dokonce nám udělali takový modulární design, který se dá prakticky furt měnit, takže tohle bych si tam taky ráda někam zakomponovala. Díky!

    OdpovědětVymazat
  11. No jo, když ono v té Ikey je všechno takové pěkné, designové. Jenže to by člověku nestačila ani půjčka 200 000 Kč, aby si mohl dovolit všechno, co by chtěl. Já jsem si dovolil Ikeu tak maximálně dvakrát do roka, protože tam vždycky nechám minimálně dva nebo tři tisíce a pak jenom marně přemýšlím, jak to všechno nacpu do auta. :/ :D

    OdpovědětVymazat