Chcete mi (s pejskem a kočičkou) upéct dort? Potřebujete:

Poslední "nákupní seznam" základních pomůcek do kuchyně byl u vás hodně oblíbený, a tak jsem pro vás opět s Ma Jolie Cuisine připravila další level, a to pečení. Jednak se blíží moje narozeniny a druhak peču docela ráda a docela dost. Ale kdybyste někdy viděli jak, tak byste pochopili, proč nejsem food blogerka. Polovina náčiní (a často i polovina ingrediencí, ale o těch se teď nebavíme) mi chybí a podle toho to taky často dopadá. Ale zase jak říkala moje mamka, když mě nutila šlehat bílky do pěny metlou (i když jsme měli mixér) "S mixérem to zvládne každej, ale co když ho nebudeš mít?". A samozřejmě měla pravdu, mixér nikde a já jsem šlehací profík! Takže, co byste měli mít v základní výbavě, pokud se chcete pustit do narozeninového pečení? Seznam ke stažení :)


Seznam berte samozřejmě s rezervou. Hodně záleží na tom, co a jak pečete. Pokud pečete pouze muffiny a cupcaky, formu na dort potřebovat nebudete. Jsou ale věci, které budete potřebovat tak jako tak. "Váha je ideální, protože s ní máte jistotu přesnosti. Lze si ale často vystačit jen s hrnkem, lžičkami a odměrkami. Stejně to je i z mixérem. Jde to s ním rychleji a nebude vás bolet ruka, můžete si ale vystačit jen s metlou, kterou k pečení potebujete tak jako tak. Mís budete potřebovat hned několik. Ideálně jednu větší, jednu střední a několik menších. Sítko se může zdát úplně zbytečné, ale moučníky s prosátou moukou jsou nadýchanější a s těstěm se lépe pracuje. Můžete je díky sítku také nakonec pocukrovat," doplňuje k seznamu Tereza z blogu Ma Jolie Cuisine.






A pokud nevíte, co zrovna upéct, mrkněte k Terez na blog Ma Jolie Cuisine. Najdete tam spoustu parádních sladkostí.

A příště si povíme o tom, jak skladovat potraviny a co všechno k tomu potřebujete, tak se těště :)



1 komentář

  1. Idealne je nakupovat postupne, ja to tak robim a hoci svoju domacnost budujem uz viac ako 7 rokov, napr. plech na muffiny som si kupila az nedavno, ked som ich po 1x piekla. Zato uz roky mam formicky na mini quiche :-) A chyba mi okruhla forma na tortovy korpus - tortu som nikdy este nepiekla :-) Hoci sa na to chystam, pri najblizsich narodeninach.
    Takze suhlasim so zásadou, podla typu pecenia si dokupujem pomocky

    OdpovědětVymazat