Jak vypadá moje vysněná pracovna + bonusové tajemství

Nevím, čím to je, ale podkrovní prostory mě vždycky něčím fascinovaly. Jsou trošku tajemné, možná strašidelné, ale hlavně mám pocit, že je tam perfektní klid a spousta světla! Říká se, že pokud něco opravdu chcete, máte si to co nejpřesněji představovat. Vytvořit si koláž, seznam, nakreslit obrázek, prostě spojit si myšlenky s obrázky, představit si, že už dávno máte to, co chcete. Cítit se, jako byste to už měli. My dnes s norečkem koukali po bytech a hledali "ten náš vysněný". Víte, že náš byt je malinký, takže nejen, že nemám svou pracovnu, nemám ani pracovní stůl. A jeden z těch bytů tu mou pracovnu měl! Jak si ji představuji já?

 Zdroj

 Když jsem ale před pár dny viděla u Lucie na blogu, jak se u nich na mlýně rýsuje jejich podkroví a pracovna, začala jsem o té svojí zase snít! A jak říkám, snít se má co nejkonkrétněji, aby vesmír věděl, co vlastně chcete! Já bych chtěla bych pracovnu v podkroví s viditelnými trámy a dřevěnou podlahou. Parádním stolem a židlí, starým kredencem a vintage perským kobercem! A s velkými okny, aby bylo uvnitř pořád dostatek světla. Koukněte, jak to má Lucie krásný a to světlo!

 Zdroj

 Zdroj

To světlo, které vidím všude okolo v podkrovních místnostech, je prostě neuvěřitelné. Bydlela jsem kdysi v půdním bytě se střešním oknem a řeknu vám, kdybych si mohla vybrat, určitě chci okna VELUX. Jednak mají tradici asi tak milion let a tak vědí, co dělají. Ale hlavně mají parádní systém všemožných rolet, které se nacvaknou přímo na okno a dělá to obrovskou parádu a funguje! Řeknu vám, že ať jsem kreativní jak chci, jak chytře zastínit střešní okno jsme v práci ještě nevymysleli :D



A proč je pro mě tak důležité mít v pracovně hodně světla, ale zároveň mít možnost je zastínit! Budu tam totiž natáčet videa! Ha! Můj velký sen je natáčet vlogy, návody, tipy a DIY ve stylu mojí milované JULIE CHILD (koukněte, jak dělá třeba omeletu:), ale s nádechem roku 2016 :D Znáte?  Můžu vám už teď prozradit, že natáčení mě hrozně láká a brzy přijde (modleme se) první video! Můj kanál už na Youtube existuje pod stejným názvem jako všechno, ANANAS BARB, takže mě klidně už můžete odebírat, aby vám to první video neuteklo! A teď, když už to víte, tak prostě musím! A to je něco, co na mě funguje!



No ale zpět k pracovně! Moc bych si tam přála TENHLE nebo TENHLE stůl z IKEA, perfektně pohodlnou židli, potom nějaký kredenc, kde bych měla vystavené všechny krásy, které nutně potřebuju mít okolo, aby mě inspirovaly. Pak bych chtěla plechovou šatnovou skříň, kde bych měla uložené všechny filmovací a foto potřeby. A určitě dvě nebo tři lampičky, jedna z nich by byla taková ta obří filmová! Potom písmena A a B a takové nějaké pěkné zátiší za mnou na zdi, na to natáčení, že jo, aby to nějak vypadalo. Ale abych to moc nepřehnala, přece jen tam chci mít spoustu prostoru, abych si užila všechno to světlo a mohla si třeba jen tak o pauze lebedit na tom krásném koberci s hromadou polštářů a číst nebo fotit nekonečno perfektních fotek na INSTAGRAM! Asi tak!

Jak vypadá vaše vysněná zašívárna?




10 komentářů

  1. Ježíš to je nádhera!!! Ja mam místo pracovního stolu zatím pracovní parapet, takze u fotek nekontrolovatelně slintam....toho místa, toho světla!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se líbí ta tvoje fantazie!! Koho mi to jen připomíná?!! :D :D Co zatím nemám, o tom o to víc sním. Aspoň, až na to přijde, budeme mít jasno! .)

    OdpovědětVymazat
  3. Joo u Lucky to je krásný :). Pro ty děti fakt bomba...ale pracovna by se taky hodila..pro oba i muže dohromady..prostory chybí :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Pracovna u Lůci ve mlýně mě také dost zaujala, když jsem viděla ty krásné fotky. Jinak moje vysněná zašívárna by byla také v podkroví! S přírodními trámy, útulná velká matrace na zemi se spoustou polštářů, lapačů snů a jednoduchou židlí se stolem, který by zdobilo pár sukulentů :) A nesmím zapomenout na hromadu časopisů a obrovskou knihovnu ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Jo Lucka to má krásné! Mně by pro začátek stačilo větší okno nebo nějaké navíc. Máme jen jedny prosklené dveře s francouzským oknem a za nimi zasklenou lodžii, takže v zimě světla dost málo...a focení na blog můžu provádět jen o víkendu a pokud je zrovna hezky :)) A na videa se moc těším a jsem zvědavá! :))

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkný inspo, jako vždy!
    A neuvěříš, ale my se rozhodovali přávě mezi těmato dvouma stolama z IKEA..no nakonec vyhrál Lisabo =D

    Michael
    Vyhraj Nikon D5500

    OdpovědětVymazat
  7. No je videt, ze nad tim hodne premyslis, to je na tom to krasne. To svetlo chápu, i Lucii jsem ho pochválila. Tak at to vse vyjde:-). Marcela

    OdpovědětVymazat
  8. Nie som moc podkrovný typ, no vzhľadom na nedostatok svetla v našom byte by som si moooožno dal povedať :)))


    Patrik
    MesHommes.com

    OdpovědětVymazat
  9. Taková prostorná pracovna by se mi také líbila :-) . My máme malý byt, takže jsem vůbec ráda, že se mi vešel do ložnice rohový stůl a židle. To mi ale k práci stačí, já jsem hlavně ráda, že mám svůj koutek, kde mám klid na práci :-) .

    OdpovědětVymazat