Moje novoroční předsevzetí! V listopadu? Cože?

Vy, co se ke mně vracíte, jste si všimli, že jsem si dala menší přestávku. Upřímně jsem potřebovala přijít na to, co vlastně chci a jak to chci a co je pro mě důležité. Takové novoroční bilancování dva měsíce před Novým rokem. No celá já! Proč právě teď? Myslím, že hlavně proto, že jsem se začala starat sama více o sebe (nebo je to ta rychlostí blesku se blížící třicítka?)! Přála bych to každému z vás, na chvíli se zastavit a zamyslet se, co s tím svým životem vlastně děláme :) Protože čas letí a ten, co jsme dostali do vínku, je vyměřený dost přesně! Udělala jsem tedy krok zpět, z hluboka se nadechla a začala přemýšlet. Proto jsem chvíli mlčela, ale nebojte, už mi ta pusa zase jede! A vy se můžete těšit, na co?



Přemýšlela jsem nad všemi oblastmi svého života, vztahy, kariérou, zdravím, koníčky a tak nějak vším dohromady. Jak to všechno ovlivní můj blog? Já doufám, že dost a velmi pozitivně. Někteří si možná budete klepat na hlavu, někteří se možná už nevrátíte zpět, někteří mi budete anonymně psát nenávistné komentáře. Ale to je v pořádku, opravdu, nebudu se na vás zlobit :) Všechny oblasti se ani asi blogu nedotknout. Ale chystám změny (zase!:).

Upřímně měla na mém bilancování (i když se za to trochu stydím) i Blogerka roku. Ne, že bych byla kdovíjaká super blogerka, ale víte, jak to je, mít pocit, že máte šanci, že děláte dobrou práci má asi každý, kdo bloguje, protože investujete spoustu času a energie a znalostí a lásky a říkáte si, že takhle vá to třeba čtenáři vrátí. A já vám děkuji za každý jeden jediný hlas! <3 Ale jakmile jsem viděla finálové top 10, začala jsem přemýšlet. A došlo mi, že blogování je můj velký koníček a témata, o kterých píšu a které mě zajímají třeba nejsou pro všechny, ale je to něco, co má pro mě smysl a co chci dělat.

Takže sorry, ale rtěnky, oblečky ani selfíčka tady nebudou, i kdyby mi to třeba ten titul přineslo :) Tímhle nechci nikoho urazit, je spousta super holek, které tohle dělají dobře, ale ony maí vášeň pro tamto a já zase pro tohle. Tak to máme vyřízené, že jo? :) Ale zjistila jsem, že je spousta oblastí, které souvisí s bydlením, ale nejsou úplně o bydlení a tak o nich nepíšu, abych nebyla nakonec jeden z těch blogů, co píše o všem a o ničem. Ale já musím. Tohle je můj prostor pro moje vášně a těch je víc, než jen, že jsem si koupila novou svíčku nebo polštář!

Mám pořád v hlavě novou vizi, takové heslo blogu, který by měl všechna ta témata spojovat. Takže chystám malinkou změnu v designu, aby bylo všem hned jasno, o co tady jde :D A až se vrátíte příště, tak bude hotovo a vy se můžete rozhodnout, jestli vám za to stojí se sem pořád vracet, jestli je to lepší nebo horší, nebo je to tak super, že o tom řeknete babičce i kámošce! To nechám na vás! A já vám slibuji, že jsem zpět plná energie a nápadů a bude to tady lítat!

A mám pro vás jednu otázku: máte radši blogy striktně zaměřené na jedno téma nebo spíše lifestyle blogy více ze života, které tak trochu píší o všem?

Díky za postřehy,

XOXO




9 komentářů

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Spíš sleduji blogy s jedním tématem, ale mám i pár (doslova dva :)) oblíbených, jak píšeš, lifestylových blogů a u nich je mnohem důležitější, aby ten člověk byl tak trochu moje krevní skupina a byl pro mě inspirací v přemýšlení o životě. Takové není lehké najít, když ale najdu něco, co sedne právě mně, je to uplně o něčem jiném, než jen o projíždění fotek :). Každopádně jestli se hodláš vydat trochu tímto směrem, fandím ti a moc se těším ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Já k Tobě tak ráda chodím:-) Mám několik oblíbených blogů a i když jsem jejich autorky "na živo" ještě nikdy neviděla, připadá mi, že to jsou holky, které jsou prostě na stejné vlně...
    A holky to jsou tvořivé, co milují "bydlení" a pěkné věci a zároveň nás nechají nahlédnout do svých "životů"
    Moc pozdravů z Korfu
    Tereza

    OdpovědětVymazat
  4. Mila Barb, ja jsem zacala s vizi Interior Design blog plus Skandinavie... jenomze jak pises bydleni je o zivote a tak tam placam i ten zivot, pocity, myslenky vseho druhu a celou tu dobu premyslim, jestli tomu nedat jeden konkretni smer a tema, ale asi by me to az tak nebavilo a stejne tak ctenare... Temer vsechny ID blogy nejen ceske jsou protkane zivotem... mozna proto, ze je vetsinou pisou zeny a ty tech emoci maji v sobe hromady a potrebu ventilovat a sdilet mnohem silnejsi nez chlapi... Stejne tak jako potrebu inspirace, proto nas ctou hlavne opet zeny... drzim palce, hezke dny Inka <3

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj.
    Myslím, že tohle bude asi historicky můj první komentář pod článkem, ale vlastně se to dobře hodí, protože tvůj blog je také jedním z mála, na který pravidelně zaskočím :) Dneska jsi mi tím článkem totiž promluvila pěkně z duše, a tak tleskám a těším se, co se tu chystá. Myslím ale, že už ten záměr, frčet to na osobitost a kvalitu a ne cíleně na počet lajků, předznamenává, že to dopadne skvěle :) Tak trochu totiž pořád věřím, že k věcem, které mají nový nápad a jsou dělány poctivě a od srdce, si lidi vždycky cestu najdou.
    Já sama jsem si založila blog letos v létě a vzniklo to nečekaně a spontánně, čistě z touhy psát a sdílet. A obrovsky mě nadchlo, jak neplánovaně to propojilo věci, které mě baví, a jak jsem se v tom našla. Do té doby jsem žádný blog ani neviděla a rozhodla se u toho zůstat a pustit se do toho svého jen podle sebe a čistě intuitivně. Když jsem se trošku zorientovala, zjistila jsem, že tím možná díru do světa neudělám. A Blogerka roku mě v tom definitivně utvrdila. Člověk do poslední chvíle přeci trošku doufal, že se bude cenit i originalita, rozmanitost, původní nápas a styl. Mám ale dojem, že lidi budou vždycky radši číst znovu o módě, o jídle a o tom, co kdo dělal dneska a co bude dělat zítra. Že obsah je u spousty lidí víc než forma. Protože je to zkrátka vděčnější. O to víc mě ale těší každý jeden nový fanoušek, každý čtenář, každý komentář, který dostanu, protože vím, že člověk, který ho napsal poznal, o co se snažím a dokázal to ocenit.
    Takže zkrátka a dobře, chci ti jen vzkázat, držím palce, pořád jsem přesvědčená, že tohle je ta správná, i když možná trochu trnitější, cesta :) A alespoň jeden fanoušek ti zůstane.

    PS: Koukám, že se zase radši vrátím k tomu nekomentování, ať nezaberu místo pro všechny ostatní komentáře :P

    Hezký večer
    Tereza (www.letitslow.com)

    OdpovědětVymazat
  6. Barb, mne sa páči každý tvoj príspevok... jednoducho sa mi páči štýl akým píšeš, tvoj pohľad na život...takže kľudne píš o čom len chceš ja si to vždy rada prečítam...a ak chystáš zmeny tak na tie sa teším tiež :-) D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pod Dankin koment sa podpisujem aj ja :-)

      Vymazat
  7. Baru, jsem zvědavá a moc se těším na změnu! Určitě bude super :))
    Sama mám s výběrem témat trochu problém, nějak se mi nedaří být zaměřená jen na jednu věc, tak mám na blogu takovou všehochuť, což asi taky není úplně ideální...ale tak nějak pořád doufám, že se to vyvine samo a hlavní téma tak nějak vyplyne. No zatím to moc nevypadá :D
    A blogy sleduji oboje, ty úzce zaměřené i ty celkově o životě a baví mě asi všechny! Moc se těším na Tvoje další články, měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám rád lifestyle, takže klidně svůj záběr témat rozšiř..blog si dělej hlavně podle toho, jak to cítíš..já nevím, ale prostě člověk by to měl dělat pro sebe..že k sobě přitáhne ostatní a ten blog je baví, to už by měl být takový vedlejší produkt, který nám tu radost z té činnosti násobí.
    O Blogerce/Blogerovi roku se rozepíši také, jen na to není teď vůbec čas..a upřímně, vůbec se něčím takovým netrap, nestojí to totiž za to, plácat na to zbytečně svou energii (na to trápení se).

    Všecko bude fajn, uvidíš ;)

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat