#DIY: Křupavé zrnířčkové krekry

Vím, vím, vím! Slibuju a neplním! Měli jsme se bavit celý listopad o kuchyních a kde nic, tu nic! Měla jsem k tomu spoustu důvodů a slibuju, že na kuchyně se brzy dostane! But first first! Mám pro vás totiž už delší dobu tenhle super jednoduchý recept, který splňuje všechny podmínky perfektního DIY: rychlé, levné, blbuvzdorné! A navíc jsou vizuálně krásné a velmi fotogenické! Chtěli byste občas vidět u mně na blogu nějaká další DIY k snědku? Dejte mi vědět!

Tyhle krekry to všechno začaly! Zeptaly se mě chřoupavě, no fakt, proč jako ony nejsou taky DIY a že to není fér! Řekla jsem si, proč vlastně ne? Takže tady je máte! Nevím, jak vy, ale já si stejně nejlíp domácí pohodu užiju v kombinaci s dobrým jídlem :) Uvelebím se do křesla, do sedačky, nebo klidně i do postele (jo jo) , píšu, čtu nebo koukám na film a hned bych něco jedla, uždibovala aspoň maličko. Tyhle krekry jsou parádní v tom, že je můžete použít místo chleba nebo přidat nějaké super koření a pak je užírat místo chipsů. A jsou bez cukru, obilí, lepku a laktóza, navíc pokud máte třeba na nějaké ořechy alergii, jednoduše je nahradíte něčím jiným! Takže jsou fakt pro všechny!





Komplet recept najdete na Instagramu nebo na blogu Janinky Slaninky s příznačným názvem Cukrfree.cz. Připadám si teď navíc jako celebrita, protože se můj recept objevil na blogu u TOP 10 blogerky roku, no ne? Určitě k ní zaskočte, stojí to za to, i když cukr free jste nebo ne, nemusíte ho do sebe cpát pořád. Zkuste třeba aspoň před Vánoci, ať vašemu tělu trošku ulehčíte, než se vrhnete na vánoční obžerství.

Ale zpět ke kuchyňskému tématu! Důvod, proč jsem ještě vlastně nic nevydala je ten, že brzy budeme nakupovat spoustu drobností do kuchyně v rámci jednoho IKEA projektu, o kterém se brzy dočtete! A tak jsem si řekla, že pak bude nejlíp vám ukázat všechno v praxi, nafotit před a po, ukázat vám, jak jsem to u nás vyřešila já atd. Tak se na mě nezlobte, že mi to trvá trošku dýl, ale nakonec si to užijete mnohem víc a hlavně tak, jak to máte rádi! Se spoustou fotek a příkladu ze života/ z našeho bytu.

Tak vydržte a zatím si udělejte ty krekry!

XOXO






2 komentáře

  1. Ahoj, recept vyzera uzasne. Len dokupit psyllium.Da sa to nahradit? A urcite som za dalsie diy :). Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Evi! Myslím si, že to bude fungovat i bez toho. Potom bych doporučila dát do misky napřed jen lněné semínko a přidat třeba lžíci chia semínek, zalít vodou a nechat nabobtnat přes noc. A potom přidat zbytek a pokračovat :) Mělo by to fungovat stejně!

      Vymazat