#DIY: Adventní kalendář od Evči z Gather moments

Musím se vám přiznat. Letos jsem se rozhodla splnit norečkovi jeho přání a vyrobit jeho vysněný adventní kalendář. Možná vysněný adventní kalendář pro skoro každého chlapa. Pivní. Běhám tedy po Osle a sháním čtyřiadvacet druhů vánočního piva. Proč vám to vlastně říkám? Můj letošní kalendář totiž nebude nic krásného ani osvětového, pravděpodobně piva zabalím do hnědého balícího papíru, označím čísly a bude. Proto jsem se spojila s šikovnou Evou z blogu Gather Moments a přináším vám její super jednoduchý adventní kalendář. Byla navíc tak úžasná a skvělá, že pro vás vytvořila i šablonu, takže pokud jste v pytli, protože jste na kalendář pro děti nebo partnera totálně zapomněli, stačí stáhnout, vytisknout, poskládat a naplnit. Za večer máte hotovo!



Stáhnout si můžete buď tuhle grafickou variantu(klik) nebo jen prázdnou krabičku(klik), kterou můžete pomalovat, vytisknout na barevné papíry nebo jakkoliv jinak ozdobit podle vašeho gusta. A pokud se vám zdají krabičky moc malé a chtěli byste třeba větší dárečky všechny nebo jen některý, vytiskněte si pár z nich místo na A4 na formát A3 a máte to! Ostatní instrukce k tištění a skládání najdete u Evči na blogu(klik). Tak k ní nezapomeňte zaskočit a pěkně poděkovat, aby věděla, že moji čtenáři jsou ti nejmilejší! 

Já se nakonec rozhodla, že vytvořím ještě jeden adventní kalendář, protože ten pivní jaksi neuspokojuje moje předvánoční kreativní já. Takže pokud chcete inspiraci ještě na větší rychlovku, která vás nebude stát ale vůbec nic kromě trochy času a přemýšlení, vraťte se zase v neděli! Pokud jste totálně bez peněz a bez nápadu a přece jen nechcete o to dobrodružství otvírání okýnek a odpočítávání Štědrého dne přijít, mám pro vás řešení :)

XOXO



6 komentářů

  1. No tak tohle je krááása... snad ten počet piv seženeš:-)))
    Hanka Adamec

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, Baru, takových pochval...až se červenám :)) Moc děkuji za sdílení a těším se v neděli na tu Tvoji inspiraci! Krásný víkend! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasný!! asi si ho taky vytisknu :)

    OdpovědětVymazat