#VISIT: Brněnské bydlení Alex z Tale of Miss A

Na Alex jsem narazila poprvé díky mojí kamarádce Kačce. Kdysi jsme spolu pracovaly v nejmenovaném obchodě s oblečením a ona mi píše. "Ty jo, mám novou kolegyni a to bys nevěřila, jak je dokonalá. Krásná a ještě k tomu chytrá! Píše beauty blog a k tomu studuje práva!". Okamžitě jsem se šla na její blog podívat a víte co? Měla pravdu, no fakt! A víte co ještě :) K tomu všemu má úžasný vkus a inspirativní bydlení! Vítejte u Alex Fráňové z Tale of miss A.


Jak možná už víte, Alex začala pracovat jako asistentka v Backstage Škole Stylu a už měsíc je oficiálně Pražanda. Tak možná brzy uvidíme, jak bydlí s přítelem v Praze! O její brněský byt vás ale prostě připravit nemůžu! Atypický prostor v pátem patře domu v centru Brna s výhledem na celé město ve stylu teď tolik oblíbených loftů stojí za to vidět!



"Stěny bytu jsou buď z cihel, nebo mají efekt pohledového betonu a v každé místnosti jsou doplněny dřevěnými nosnými trámy. Byt byl téměř nezařízený, což byla naše podmínka při hledání podnájmu, protože oba máme jasné představy o tom, jak by naše bydlení mělo vypadat a představa bydlení v “cizím”, nám není úplně blízká," vysvětluje Alex.



Byt s rozlohou 85m2 nemá skoro žádné stěny. " Prostory jsou hodně atypické a jediný zavřený pokoj je přítelova pracovna a toaleta. Například koupelna nemá  vůbec strop, je to taková ta kostka za kuchyní, takže si můžeme povídat, zatímco já vařím a přítel si čistí zuby:)".


"Byt je zařízený velmi jednoduše, díky velké šatně  jsme nemuseli řešit žádné skříně a úložné prostory. Rozhodně jsem zastáncem minimalismu a jednoduchosti, o to víc si pak vyhrávám s dekorem, který ráda obměňuji podle nálady. Už nějakou dobu mě baví kombinace plechových a měděných věcí, sklo a mini kaktusy. Co u nás rozhodně nenajdete jsou plastové doplňky, ropa mi zkrátka nějak nejde pod nos," uzavírá Alex.

Miss A teď  dokončuje studia na brněnských právech a už se nemůže dočkat, až bude mít na blogování a zařizování nového bydlení více času! Určitě koukněte k ní na blog, dozvíte se, mimojiné, jak mít stejně perfektní obočí a rozpustilý hairstyle! a pokud vás zajímají i detaily ze života mimo krásu, určitě začněte sledovat Alex na Instagramu!

Ke komu domů byste chtěli nakouknout příště?

12 komentářů

  1. Naj nádhera, super odtiene, ale ja sa fakt už picnem....idem, mám depku :o(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, to vůbec neříkej! :) Vždyť váš domeček vypadá stylově hodně podobně! Ty cihly, jednoduchost. Jen není tak světlý, protože je tam tvoje láska k tabulové černi! A to je v pořádku a je krása se na to koukat, moc ráda se k tobě na blog vracím. A co pak mám říkat já? Píšu tady, jak lidi mají bydlet, a sama nemám bydlení jako většina holek ;) Jen pro mě je bydlení proces a přijde mi lepší sdílet ten proces samotný, ze kterého se každý může něco naučit, něco si odnést, než čekat dva roky, až to tady bude perfektní a pak se chlubit :)

      Vymazat
  2. Wow, to vypadá jak byt z katalogu, včetně doplňků a tak. Je super vidět, že si to tak někdo umí zařídit a fakt to tak udržovat, to si u sebe neumím představit a tak asi trochu závidím. Ale fakt jen trošičku :)). Super článek, Baru, těším se na další díly :).

    OdpovědětVymazat
  3. Ma to nadherne!
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  4. To je krása !
    Petra

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ten byt, to je sen. Vypadá to na nádherný prostor a vůbec by mě nenapadlo, že něco takového se dá sehnat i u nás. Chtěla jsem se podívat na blog, ale žádný článek mi nejde rozkliknout, tak snad se to brzy spraví.
    Každopádně díky za tuto návštěvu, moc krásná inspirace.

    Marta

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to skvěle!! takové čisté, krásné :))

    www.stylesolution.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Barb, pokud to není tajné, můžu se zeptat, jaká lokalita/dům to je? Chceme si v blízké budoucnosti kupovat v Brně byt a něco takového střešního a otevřeného by se nám moc líbilo :-) Díky! PS:máš to tu pěkné)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Barb, pokud to není tajné, můžu se zeptat, jaká lokalita/dům to je? Chceme si v blízké budoucnosti kupovat v Brně byt a něco takového střešního a otevřeného by se nám moc líbilo :-) Díky! PS:máš to tu pěkné)

    OdpovědětVymazat
  9. Jak psal někdo výše, opravdu jak z katalogu. I když je to krásné, čisté, elegantní, pro mě je to neosobní a studené (a není to bílou barvou a kovem), spíš jako by tam nikdo nebydlel, prostě jak ten katalog. Chybí mi tam osobitější dekorace. Ale nějakou inspiraci pro sebe jsem tam stejně našla :) (zajímavá je podobnost s bytem od Ejvi - nj. kolegyně ze Školy Stylu :))

    OdpovědětVymazat
  10. Pěkné a zajímavé bydlení :-) . Můj styl to sice úplně není, ale bydlení na mě působí čistě :-) . Já jsem zvědavá, jak mně se podaří zařídit náš dům. Představu nějako mám , ale je mi jasné, že realita bude úplně jiná :-D . Ještě dům ani nemáme postavený. V týdnu nám konečně zadělali okna z Pramos , tak snad vše půjde podle plánů a příští rok se budeme stěhovat :-) .

    OdpovědětVymazat