#TRENDS: Barvy pro příští rok? Modrá je nová černá!

Kdo mě znáte, víte, že já si úplně s trendy hlavu nelámu. Líbí se mi, co se mi líbí a nic se mi nelíbí jen proto, že by zrovna letos mělo. Trendy nás ale samozřejmě ovlivňují a jsou všude okolo a tak by byl nesmysl tvrdit, že mám klapky na očích a trendy nevidím a neslyším. Navíc v mojí práci je sledování trendů jedna z velmi příjemných povinností! Jakmile se ke mně dostaly barvy roku 2016, řekla jsem si, že se s vámi prostě podělit musím, prostě musím! Je to totiž velká lahoda pro oči, minimálně tedy pro ty moje!


Tyhle krásné instalace vytvořila společnost Jotun spolu stylisty Jannnicke Kråkvik a Alessandro D'Orazio. Představili totiž nové barvy Jotun Lady pro rok 2016. Měla jsem to štěstí být na jedné její přednášce o trendech a byla to paráda. Poprvé jsem pochopila, jak někdo sakra přijde na to, že něco bude příští sezónu IN a dokonce to i dává smysl. Barvy a taky tak trochu trendy jsou rozdělené do tří skupin. Vidíte použité materiály a taky barvy a tak vůbec, jak to míchat všechno dohromady. Já si asi vyberu z každého něco a pomíchám si to po svém :) Moc se mi líbí, že bílá už není jen bílá a mint už není taková ta otravná, ale moc příjemná. Prostě se ty trendy tentokrát posunuly mým směrem! A teď už mlčím a vy se kochejte :)


REFLECTIONS OF LIGHT



 

REFLECTIONS OF TIME




Jak si ti bystří všimli, třetí "skupina" tady chybí. Je to jednoduše proto, že to není můj styl a nechce se mi na to tady koukat :) I když to má taky něco do sebe! Vy se ale můžete na tuhle zemitou nádheru podívat TADY. A celý katalog i s barevnými vzorníčky si můžete zase otevřít a třeba stáhnout TADY. Je to anglicky a norsky, ale co, ono je to stejně o obrázcích, že? :)

Tak co, líbilo?


2 komentáře

  1. Aj mňa chytil tento odtieň antracitovej modrej...doniesla som si mlynček z IKEA a zistila som, že nie je čierny, ale tohto odtieňa...možno ho nepretrem tabuľovkou...dosť uvažujem k nemu kúpiť box v sivomodrej , z dreva , z IKEA, nad TV....
    Ináč k čiernej ma viedli tie veci z kolekcie S. v IKEA ( a tabuľovka ).... kamenina a antracitový korok ma inšpiroval a táto ,,nová modrá,, mi dáva podobný pocit :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná barevnost :O sice nevím, jestli bych do modré šla, ale to už ukáže čas, až si budu zařizovat vlastní bydlení :) jinak jsem se stala tvým pravidelným čtenářem a byla bych ráda, kdyby ses i ty podívala na můj blog ^-^ Cappuccino Lover

    OdpovědětVymazat