Nekonečné sedačkové dilema aneb jsem v koncích! HELP!

V posledních týdnech si připadám úplně neschopná. Takže vás potřebuju, do jednoho (jedné:)! Vybíráme novou sedačku. Možná jste si už všimli, že já mám takovou poruchu, věčně nespokojená! Jakmile vybírám něco pro sebe, nebo nedejbože něco vyrábím, vidím každý mikro nedostatek, všechno může být vždycky malinko lepší. A vybrat pak takovou sedačku, která nestojí bohužel dvacku jako lahve z blešáku, ale klidně i dvacku (chápejte, tisíc), jde mi z toho hlava kolem. Taková zodpovědnost! A jelikož máme dost omezený prostor, nemůžeme se moc roztahovat, ale zároveň oba toužíme po větším pohodlí. No.


Abych to zkrátila a dostala se k věci, vyhrála sedačka z IKEA s názvem SÖDERHAMN. Miluju na ní, že je hluboká skoro metr, takže se můžete krásně uvelebit s nohama nahoře nebo ji využít jako postel na koukání na filmy v leže nebo pro hosty, protože dvousedák má rozměry plus mínus metr na dva metry, což je perfektní rozměr pro prostor, který máme. Nevypadá podle mě tolik jako IKEA a díky hloubce na ní můžete naházet spoustu polštářů nebo ty původní úplně zahodit a sedačku tak personalisovat o něco víc. Zároveň je to taková skládačka, takže si můžete jednotlivé díly napojit k sobě jak jen chcete. Jenže, co kdybychom sem vměstnali maličkou rohovou kombinaci a měli menší stoleček? Nebo co kdybychom se úplně bláznili a místo sedačky si pořídili dvě lenošky? No a pak, jakou barvu? :O Je toho na mě moc, pomozte!


Všechny fotky najdete u mně na Pinterestu tady :)
Tahle poslední je pro dnešek můj favorit, jediné mínus je, že budeme muset mít menší stoleček.
No a aby toho nebylo málo, existují ještě stránky jako Pretty Pegs, kde můžete k IKEA nábytku dokoupit originální krásné nožky nebo Bemz, kde můžete koupit na většinu IKEA sedaček nový potah ve všemožných barvách a materiálech!

Help me!




6 komentářů

  1. Vsechny jsou krasny, ale za me nejvetsi favorit ta druha svetle seda :)
    Travel notes

    OdpovědětVymazat
  2. Musím súhlasiť, buď druhá svetlošedá alebo posledná na mňa pôsobia najpohodlnejšie.

    OdpovědětVymazat
  3. Líbí se mi všechny, ale co se týká praktičnosti, nejlepší jsou podle mého sedačky do tvaru L. Člověk si pak může pohodlně natáhnout nohy a nemusí ztísněně sedět vedle někoho, pokud je vás více. Také jsme dali na sedačku rozkládací, protože přeci jen se občas najde někdo, kdo by u nás rád přespal nebo se jen chceme u filmu oba natáhnout a odpočívat :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadají pěkně ,malá rada -bez područek ty jedinné se nedají vyčistit a úplně super je když se na sedačce dá vyprat co nejvíc.

    OdpovědětVymazat
  5. Sedacky su pekne. Je to ta ista len rozne varianty ? Asi. Akurat si dcera zhanala nejaku a zohladnovali aj vysku opierky Aby sa na nej dalo pohodlne opriet a preto nechceli gaucovku z internetu ale chceli vyskusat.

    OdpovědětVymazat
  6. Páááči sa mi !!! :-)))

    OdpovědětVymazat