#VISIT: Chcete vědět, jak bydlí Ejvi Freedom? Tak pojďte dál!

Dnes mám obrovskou radost! Můžu vám totiž ukázat, jak bydlí jedna z mých oblíbených, krásných blogerek. Je to tak. Před několika týdny mi došlo, že ze všech možných článků a videí mám úplně nejradši home tours. To asi ta moje stalkerská povaha. Říká si ale, že to máme v sobě všichni, trošku, co? Zajímá nás, jak bydlí ostatní. Tentokrát vám nebudu ukazovat, jak bydlíme my, ale půjdeme na návštěvu k někomu speciálnímu. Vítejte u Ejvi Freedom!


Evu Svobodovou určitě znáte z jejího blogu jako Ejvi Freedom. Získala třetí místo na blogerce roku 2014, pracuje v Škole stylu BACKSTAGE a píše hlavně o módě, kosmetice, ale taky cestování nebo různých kosmetických procedurách a zážitcích. Já Ejvi začala sledovat původně na jejím Instagramu a Facebooku a její styl mě hned chytnul. Jednoduchý, čistý, minimalistický, trendy, ženský, pokaždé z nějakým zajímavým detailem. Přesně jako její interiér. Evčin byt nebo spíš jeho kousek jsem viděla na jedné fotce na Instagramu, ale i tak jsem věděla, že to bude pecka. Protože jak má jednou někdo vkus, je jedno, jestli jde o outfit nebo interiér. A jak Ejvi sama řekla "Když nepočítám módu a cestování, tak další mou vášní je interiérový dekor. Miluji všechno krásné a k tomu patří i prostředí ve kterém žiji."



"V ložnici nesmí chybět velké zrcadlo, dekorace na komodě a viditelný štendr s oblečením, který považuji také za ozdobu interiéru," říká Ejvi. A já nemůžu než souhlasit. Nebojte se, že vaše oblečení bude vidět. Udělejte z toho přednost! Stejně jako šperky, hodinky nebo krásné parfémy slouží jako dekorace sami pro sebe. A co lepšího můžete najít jako fashion blogerka pro dekorování vašeho bytu než "fashion" kousky?

U Ejvi a jejího partnera doma jsem našla tolik věcí, které sama zbožňuju! A je jasné proč. "Zatím máme se snoubencem pronajatý byt, ale i ten jsme si přizpůsobili a zařídili tak, abychom se v něm cítili maximálně spokojeně. Oba fandíme skandinávskému stylu, líbí se nám jednoduchý interiér převážně v bílé barvě, pak se u nás také objevuje černá, šedá, a béžová barva. Nechybí květiny na stole v obývacím pokoji, také miluji svíčky a svícny a černobílé obrazy," shrnuje styl bydlení Ejvi.

Jak se vám u Ejvi líbí? Nezapomeňte mrknou i na její stylový blog plný fashion inspirace! Protože jestli se vám líbí u ní doma, určitě si zamilujete i její outfity!

Kdo je na řadě příště? Hádejte!

Pozn. Autorem a vlastníkem všech fotek je Eva Svobodová alias Ejvi Freedom

10 komentářů

  1. To vieš,že si ma potešila...pohladí to dušu...
    ...z toho istého dôvodu som Vás chcela potešiť AJ JA :) :
    -kúskom z IKEA,a to BLACK ! markíza...a k tomu som nafotila na mojom WHITE ! stole ND poháriky:čierny a stripe ,oba neskutočné,predstav si,že tie poháriky v úzadí s rovnakým vzorom,len jeden fialkastý druhý šedivohnedý ,na fotke hodili rozdielny look,akoby jeden bol celý hlinený ???
    -no a potom som Vám hodila na blog švédsku retro keramiku :),že čo vy na to blogerky....a vy NIČ ??? :) kde ste ?...mužovy som kúpila veľký kafáč,hráškovej farby so sivým uškom,tiež z tejto keramiky :)
    -papa....:):):)

    OdpovědětVymazat
  2. ..ešte plagáty
    http://klara-tralala.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. No tak to je naprostá bomba! Takovýhle styl miluju:-) Super fotky!
    Dříve jsem působila na blogu www.passengersmaniac.blogspot.cz ale založila jsem si nový blog www.cathyvita.blogspot.cz kde momentálně probíhá giveaway:-)
    Začala jsem sledovat tvůj blog a Byla bych moc ráda, kdyby ses stala mým pravidelným čtenářem:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Luxusní bydlení:) Moc hezké! Rozhodně skvělá inspirace :)

    http://bytheem.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. To je nádhera! Podobně bych si v budoucnu představovala svůj byt :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krása, Ejvi má krásný byteček, o tom žádná! Až na ten Prada nápis, který mají snad všichni fashion maniaci :))

    OdpovědětVymazat
  7. Určitě moc hezky zařízené bydlení a inspirace pro spoustu čtenářů :-). Na mě je to možná až moc světlé, ale každý má rád prostě něco jiného. Já si třeba potrpím na obrazy a dekorace. Objednávám je z e-shopu https://www.antikart.cz/, kde mají starožitnosti, které mám moc ráda a nedovedu si bez nich svoje bydlení představit.

    OdpovědětVymazat
  8. Jako vypadá to hezky, ale vlastně mi to přijde takové hodně monotónní. Mám z toho pocit, že nám ukazujete jednu malou místnost, ze které ani podle výrazu modelky nejste moc nadšená. Zkuste tam dát třeba lamelové stěny a ten monotónní prostor trochu rozbít. To by podle mě mohlo fungovat docela dobře. :)

    OdpovědětVymazat