Zkuste se jednou poslechnout a dejte mi vědět!


#4 Jak najít svůj hlas

Před časem mi moje ségra řekla, že moje články zní, jako by je psal robot :) Potom se opravila, prý zní jako bych psala článek do magazínu o bydlení a ne blog. Samozřejmě jsem nad tím začala přemýšlet a tak nějak se zasekla.

Blogování je podle mého názoru o opravdovosti, upřímnosti a takové lidské nedokonalosti. Jakmile se snažíme být někdo jiný, psát jako někdo jiný, vypadat lépe nebo zajímavěji, dříve nebo později na to buď někdo přijde nebo nás to dožene.

Jakmile mi ségra řekla, že teda ten můj blog jako vlastně vůbec nechápe, začala jsem mnohem více číst ostatní blogy. Inspirovat se, zjistit, jak se to vlastně má blogovat. Jenomže po pár probdělých večerech mi došlo, že blogování nemá žádná pravidla, stejně jako život nebo zařizování interiéru.

Důležité je se bavit, být šťastní a spokojení a být sami sebou. Že nebudete in? Nebo že nikdo takhle nepíše/nemluví/nefotí/interiéry nezařizuje...(dosaď)? No a? On se určitě někdo najde. A když ne, tak co? Děláme to přece pro sebe. Můžeme se inspirovat perfektními fotkami interiérů a příběhy blogerů. Ale nemůžeme být nikým jiným, protože potom ztrácíme sebe a svůj hlas.

Jaký je ten váš hlas? Křičí na vás, co a jak, abyste byli spokojení nebo si jen tiše špitá v koutku a nikdo ho neposlouchá? Zkuste ho jednou poslechnout!

Ozvěte se, co vám napovídal!






Žádné komentáře