Láska. Dneska v troubě, zítra na talíři.

Že láska prochází žaludkem? Nejjednodušší každodenní vyznání, no ne?
#2

Zrovna jsem dala do trouby valentýnské pusinky podle Terezčina receptu, tak mám akorát hodinu čas než se usuší. Potom jsou ještě na řadě valentýnské muffiny s třešněmi a děsně kýčovitou červenou polevou a bíločokoládovým srdíčkem (jestli ještě budu mít nervy) :)

Připadá vám Valentýn jako hloupý svátek? Nebo máte všude po bytě srdíčka a vyznáváte si lásku? Já abych se přiznala, jsem Valentýna nikdy nemusela a neslavila. Připadalo mi prostě debilní říkat si, jak se máme rádi v konkrétní den. Funguje to jako v kostele? Že jako odříkáš otčenáš (rozuměj koupíš kytku a čokošku na Valentýna) a pak můžeš zase v klidu hřešit?

My jsme s norečkem spolu docela krátce. A lásku si vyznáváme každý den. Hrozně rádi trávíme čas doma, vaříme, máme dlouhé snídaně nebo večeře. Já konstruuju srdíčka z papriky nebo palačinky, On mi pak na oplátku maluje na omeletu srdíčka kečupem a kupuje norské srdíčkové bonbony s vyznáním lásky <3

Valentýn je podle mě super v tom, že je dovolen kýčovitý kýč a láska jako z hloupých filmů a nikdo se ničemu nebude divit. Takže si to zkuste užít, je to zábava, fakt. A pokud jste sami, nevadí, nejvíc stejně máte rádi sami sebe, ne? Kupte si něco na dobrého, na sebe nebo pro sebe :)

A pokud ne, posílám k vám aspoň jednu sladkou pusinku přímo z trouby!

Žádné komentáře