Jak jsme se ztratili v záplavě blogů a inspirace a pak našli cestu ven

Znáte ten pocit, jak se někdy vzbudíte nebo na něco podíváte a něco se vám nezdá? Máte takový ten nutkavý pocit, ale nevíte proč. A pak na to pořád musíte myslet. A nemůžete přestat, dokud na to nepřijdete. Tak přesně tohle se stalo mně. Začalo to Instagramem. Sdílela jsem nějaké fotky, které jsem nafotila a pořád jsem nějak nebyla spokojená. Nevím. Lidem se to docela líbilo, ale mně se to nezdálo. (nemluvím o kvalitě, fotím telefonem, takže, chápete :)

Potom jsem koukala na blog. A měla ten stejný divný pocit. Takže jsem asi dva dny nic nenapsala, řekla jsem si, že tohle není správně, že tomu musím přijít na kloub. A nakonec jsme se včera vrátili k našemu "hotovému" (ha, ha ha) plánu nového království a něco se mi nezdálo. Bylo to cool, stylové, krásné, cenově dostupné, praktické, ale ne moc, prostě víte jak, tak akorát. Jenže něco bylo špatně.

Nebyla jsem to já. Nebyli jsme to my. Někde v tom vymýšlení, inspirování se ostatními a přemýšlení jsem se do toho zamotala a zapoměla přidat k tomu "cool" taky speciální ingredienci. Sebe. Nás. Nejsem tak lehce ovlivnitelná, to si nemyslete, ale poprvé budu bydlet v bezvadném bytě na krásném místě s dokonalým mužem a tak jsem chtěla i ten interiér mít perfektní. Jenže co to znamená? Já například už vím, že bílý interiér není nic pro mě. Budu je obdivovat donekonečna na jiných blozích, ale nejsme to my.

Takže "back to basics". Začali jsme koukat na všechny možné sedačky a interiéry, a tak nějak přišli na to, co máme rádi a co bychom chtěli. Začali lovit zajímavé kousky na inzerát a přehodnotili, co koupíme v IKEA a co vyrobíme nebo dotvoříme po svém. Určitě se to nebude líbit všem. Ale to je v pořádku. Bude se to líbit nám. 

A třeba to inspiruje vás ostatní mít svoje bydlení podle sebe, podle toho co děláte a jak to máte rádi. A to je přece nejvíc cool!

Tak buďte cool!











2 komentáře

  1. Tiež som nad tým minule premýšľala, že vďaka všetkým tým nádherným inšpiráciám už si nie som istá, čo vlastne chcem. Škandinávske interiéry teraz zaplňujú môj Pinterest, ale sú v takmer úplnom kontraste voči tomu, čo sa mi páčilo ešte nedávno. U mňa sú to práve tie presvetlené interiéry, ktoré tak na fotkách obdivujem a chvíľami si myslím, že práve tak to chcem, ale vzápätí si uvedomím, že mi to vôbec nevyhovuje, lebo preferujem prítmie, tieň a tmavšie farby. Takže úplne chápem, o čom píšeš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak! Ale je to přesně, jako s oblečením. Zbožňuju spoustu návrhářů nebo modelů, ale většínu z nich bych si prostě na sebe nevzala :) A doma? Doma nejradši pohodlné domácí oblečení a teplé ponožky :D (Samozřejmě jsem si kolikrát říkala, že bych si měla koupit nějaké pěkné holčičí domácí oblečení, no, ale že jo, stačí pěkné tepláky:)))) Díky za komentář!

      Vymazat