WEEKEND CHALLENGE: Splňte si přání! Nebo jej alespoň naplánujte

Nevím jak vy, ale já se na víkend vždycky hrozně těším. Proto jsem si řekla, že to vymyslím tak, abych se na něj těšila ještě víc! A tak jsem si a vám, tedy vlastně nám, přichystala na každý víkend malou výzvu neboli challenge. Pro začátek to bude jednoduché: nepotřebujete totiž nic, než sami sebe a chvíli času. Jdete do toho?

Jeden z mých oblíbených citátů vlastně perfektně vystihuje to, o co se tentokrát budeme snažit. Chytrý pán Henry Ford totiž kdysi řekl: "Pokud si myslíte, že něco dokážete nebo si myslíte, že to nedokážete, v obou případech máte pravdu." Takže jak je to s tím vzdáváním se snů a přání? Nejde to? Nemůžete? Nemáte? A co takhle něco maličko změnit! Jak?

https://www.etsy.com/listing/191837063/whether-you-think-you-can-or-whether-you
Určitě si vzpomínáte, jak jsem onehdá mluvila o tom, že i kdybych se na hlavu stavěla, tak prostě některé věci do našeho mini bytu nedostanu. Nebo ano? Naše mysl je občas ale pěkně zákeřná a nalhává nám něco, co vlastně není úplně pravda. Jediné, co je potřeba, abyste byli zase o maličko šťastnější, je začít myslet pozitivně. Hledat možnosti, snažit se najít alternativy.

Když jsem navrhovala interiéry, nebudete tomu věřit, ale všichni zákazníci měli svoje sny a přání a já měla za úkol jim je splnit. Samozřejmě jsem nechtěla nikoho zklamat a ani to nebylo nutné, jen na to musíte jít chytře. A vy teď musíte jít chytře sami na sebe. Být sami sobě designérem, ať bytu nebo života, není to vlastně to samé?

My si například s mým norečkem moc přejeme náš byt uzpůsobit tak, abychom mohli mít hosty, pozvat přátele na večeři nebo jen tak posedět a koukat na film. Zdá se to jako "mission impossible" v takovém prostoru. Ale tady více než Tom Cruise pomůže pozitivní myšlení a dobrý nápad.

Takže plán je takový, že seženeme skládací stůl a židle, který bude schovaný za skříní nebo za dveřmi, nábytek v pokoji bude na kolečkách nebo lehce přenesitelný a jakmile budeme mít hosty, nábytek odsuneme na strany a doprostřed postavíme stůl a čtyři nebo šest židlí. Stejně tak chceme sehnat stoličky, které můžeme použít jako stolek nebo v případě více hostů jako židle. A k tomu hromadu polštářů.

Že nemáte prostor ani na to? Co takhle uspořádat večeři v indickém stylu, posadit se na zem na polštáře a stůl jednoduše vytvořit z konferenčního stolku. Ani to ne? A co takhle prostě roztáhnout v pokoji deku a uspořádat piknik? Můj bývalý byt byl tak malý, že se do něj stěží vešla pořádná postel. Ta se ale nakonec stala středobodem bytu a kamarádky jsem zvala "do postele".

Vidíte, kolik existuje možností. Nebojte se investovat pár minut času a zamyslet se, co vlastně chcete a proč. Stejně totiž naše mysl funguje i když jde o velké sny a přání. Takže vy máte na tento víkend jeden malý velký úkol! Zkuste si jedno maličké přání splnit. Vyvořte si bylinkovou zahradu na okně, naplánujte večeři s přáteli nebo vymyslete kreativní koutek.

Pochlubte se s nápady, třeba inspirujete ostatní, kteří zatím odvahu hledají!

Moc se těším,

1 komentář

  1. Já si teď plním přáním digitálního nomáda, takže jsem si zařídila celoroční cestovní pojištění a plánuji výlet na celý příští rok. Hodně budu v Asii, pak tam mám nějakou Evropu a dokonce i nějaké africké státy. Na to se fakt těším. U toho budu pracovat. Dost se na to těším! :)

    OdpovědětVymazat